الاثنين، 9 مايو 2011

غداً, بعد غد او بعد بعد غد, الآن, طلب, وأعلان, وأعلان 2...

غداً = الفصل 69
بعد غد او بعد بعد = الفصل 70
الآن = أعتذار عن تجاهلي المدونة لهذا الاسبوع الفائت وعدم أبلاغ زواري الاعزاء على الاخبار بخصوص الترجمة
طلب = أريد مُساعدة من مُتطوع الفترة القادمة للصق الترجمة لانها ستكون فترة امتحنات وكدة هوا أنا معرفشي الامتحنات لسة حتبداء امتة بس الاكيد ان فترتها هيا الي جية دية او ممكن لو مفيش مُتطوع سأكمل العمل بس ببطاء  يمكن حتى يكون أقل من الاسبوعين الي فاتوا, يعني لو حد عاوز...
أعلان = تم انضمامي لفريق مكسات لترجمة المانجا, صراحتاً تجربتي مع الفرق بترجمة المانجا منجحتشي قبل كدة, وأنا مش من مؤيدي ان 301 فريق يترجم بنفس الـ3 او الـ4 منجات الكبار, بس اعتقد أني حمشي كويس مع الفريق, وإن شاء الله مش حياثر كتير على الترجمة هُنا, بس ياريت حد بسعدي بالصق بعد الفصلين الجيين دول بس بشرط واحد "يكون او تكون جاده او جاد".
 أعلان 2 = أعتقد أننا حنبداء بالمجلد الـ11 علشان فريق الملوك بستار تايمز قال انه بيترجموا المجلد الـ10, لو مصدروش المجلد في الفترة قبل ما نبداء بالمجلد الـ11 ممكن أقول ملخص صغير عن الاحداث وتكملوا قراءة عادي حتى ما يترجموا المجلد وتقراوه...
وهذا كل شئ... وإلى الملتقى, بدات أكرة استيل المدونه ممكن أغيره اريب.

هناك 5 تعليقات:

  1. مجرد لصق الترجمه
    لو كده مفيش مشكله
    بس انا بستخدم برنامج paint لو مفيهاش مشكله

    ردحذف
  2. خلاص ماشي, حنشوفوا بس بعد الفصلين دول أما نبداء بالمجلد الجديد زي مقلت بس ياريت لو تحاول في الفترة دية تجرب تتعامل شوية كدة مع الفوتو علشان الخطوط والحجات دية, لو تستخدم الفوتو حيكون أحسن بكثثثثثثثثثير.

    ردحذف
  3. السلام عليكم

    كيفك استاذاحمد

    انا ممكن اساعدك ويكون فخر اني اساعدك لو بالقليل عشان دراستك الله يوفقنا كلنا

    وانا عندي خبرة بالفوتوشوب من سنين في عمل صور وتصاميم

    وانا عارفطريقة الترجمة انمي&مانجا

    لكن لغتي تحتاج لتحسين لاني مبتدا

    اذا موافق هذا اميلي mr.zezo_00@hotmail.com

    انا مضاف عندك في الايميل bakumanforward@hotmail.com

    حاولت اكلمك ثبل يومين لاكن لارد

    اسف طولت

    تيحاتي

    ردحذف
  4. وعليكم السلام
    أنا بخصوص الاميلات يمكن تلقيني دخلت كام ثنية ولى دقيقة وطلعت تاني بكون سعتها بشوف الرساءل وبخرج تاني, لاني صراحة مبحبش المرسلات حثيراً عادي بس مش اوي يعني فممكن أتصلنا يكون بالرسائل, مش فرقة كتير يعني...
    بخصوص العمل إن شاء الله ننظم الشغل مع بعض أحنا الثلاثة بس أما نبداء لسة معايا فصل الاول, يعني كمان كام يوم كدة.

    ردحذف